התחברות
הרשמה
אם יש איזה בן שאני מחבבת ואנחנו בכיתה ט' ולא ממשיכים לאותו תיכון אז כדאי לי לספר לו שאני מחבבת אותו?
כאילו מה יש לי להפסיד
14 בספטמבר 2023, 21:06
התחלות
ביישנות
כיתה
התאהבות
רמזים
3 תשובות
אין לך מה להפסיד.
קדימה תנסי!
ילד אמיתי
כןן, אין לך מה להפסידד
K
Karter
עוד מישהו רוצה להגיד שאין לה מה להפסיד?
B
BroDingo
באותו הנושא:
יש איזה ילד בכיתה י שאני מחבבת אותו ונראלי שגם הוא אותי, זה מתאים?
יש איזה ילדה בכיתה שלי שאני די מחבבת..
יש לי ילד בשיכבה ואנחנו ביחד בהקבצה שאני מחבבת קצת אבל בחיים לא דיברנו
יש איזה ילד בכיתה שלי שאני מחבבת ממש (כיתה יא)
יש לי ילד בכיתה שאני ממש מחבבת אבל אנחנו שונים מאוד
יש לי ידיד מהכיתה שאני מחבבת אותו ואנחנו היינו מדברים בעיקר בבית ספר
יש מישהו שאני מחבבת ושנינו באותו השכבה ואנחנו בכיתה ח אנחנו שכבה גדולה ואין זוגות ואני גם יותר גדולה ממנו...
אני בת 19 ויש ילד שנה מתחתיי בכיתה יב שאני די מחבבת .הוא נראה ממש חמוד ואנחנו אוהבים כמעט אותם דברים. זה מוזר?
אוקי יש מישהו שאני מחבבת מכיתה אחרת בשכבה אני ביקשתי ממישהו שאיתו בכיתה לכתוב לו :
אומרים באיזה כיתה אנחנו או באיזו כיתה אנחנו?
יש ילד בכיתה שלי שאני והוא מדברים הרבה ואני די מחבבת אותו אבל ...