12 תשובות
כן
ליפעמים לעשות צעד ריאשון זה הכי טוב..
תכתבי מזל טוב
ובפעם הבאה אולי מתנה קטנה לשים במקום שלו
תכתביי זה מושלם להתחיל שיחה עם הקראש בהצלחהה
בטח שלכתוב, הסיכוי שלך לעומת הסיכון מינורי
לא זה מוזר
שואל השאלה:
אבל מה אני אשלח לו הודעה באמצע החיים בחיים לא דיברנו אפילו לא שלום לא כלום זה מביך אותי אחרכך לשבת איתו בכיתה ולא לדבר
תכתבי , ומשם תתחילי שיחת היכרות בסיסית . בהצלחה .
תכתבי
תכתבי
אם הוא העלה סטורי יום הולדת תגיבי לו דרכו
אנשים שאני לא בקשר איתם אבל מכירים מהבית ספר אם אני מעלה סטורי יום הולדת הם כותבים לי מזל טוב
אבל בלי זה הם לא עכשיו משום מקום יכתבו לי בוואטסאפ