4 תשובות
ההתקנה עצמה לא כואבת
אבל כואב אחרי זה למשך שבוע וקשה לאכול
באצת לא כזה נורא עובר תוך יום וזה גם ממש כאב סביל
לא יודעת עדיין לא עשיתי
אבל בהצלחה!
עשיתי ביום ראשון
ההתקנה לא כואבת אבל שפתחו לי אצ הפה אז נפצעתי בחניכיים אז זה כאב
אנונימית