9 תשובות
0 כואב
4 מגעיל
4 מגעיל
1 כזה.
לשים אותו זה לא כזה כואב, הימים שאחרי זה כאבים רציניים כי השיניים שלך צריכות להתרגל.
8 מתוך 10 לדעתי
8 מתוך 10 לדעתי
שואל השאלה:
^ביום ששמים לי אותו זה לא כואב?
^ביום ששמים לי אותו זה לא כואב?
2
בהתחלה זה מרגיש לך ממש מוזר בגלל שהשיניים לא רגילות לזה ואחר כך זה קצת כואב אבל זה תלוי בבן אדם
8
1 זה בכלל לא כואב ששמים אותו סתם לא נוח
לגבי כמה זה כואב אחרי כמה שעות ששמים אותו אז זה לא כזה כואב לדעתי ממש מגזימים עם הכאב אבל זה כן כואב ולוחץ אבל אחרי שלוש ימים את כבר כמעט לא מרגישה
לגבי כמה זה כואב אחרי כמה שעות ששמים אותו אז זה לא כזה כואב לדעתי ממש מגזימים עם הכאב אבל זה כן כואב ולוחץ אבל אחרי שלוש ימים את כבר כמעט לא מרגישה
אנונימית
7.5
זה יותר סיוט מאשר כואב
אבל עברתי את זה אני רגועה
זה יותר סיוט מאשר כואב
אבל עברתי את זה אני רגועה
באותו הנושא: