8 תשובות
אם הוא גמר בפנים ואת לא לוקחת גלולות ולא שמתם קונדום, הסיכוי גבוה.
הזמן לא קשור זה יכול לקחת דקה.
עדיף לא לחכות לשלב של התסמינים של ההריון זה מופיע רק אחרי איזה 3 חודשים.
הזמן לא קשור זה יכול לקחת דקה.
עדיף לא לחכות לשלב של התסמינים של ההריון זה מופיע רק אחרי איזה 3 חודשים.
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם הוא גמר בפנים או לא
אני לא יודעת אם הוא גמר בפנים או לא
אנונימית
השתמשתם בקונדום? את לוקחת גלולות? אם לא , תחכי שבוע ותעשי בדיקת הריון (עדיף 2 ) עם הפיפי הראשון של הבוקר.
הוא בדרך כלל כן ידע אם הוא גמר בפנים או לא.
שואל השאלה:
לא לוקחת גלולות ולא היה קונדום.. עני יודעת שזה לא בטוח וזה אבל כבר קרה
לא לוקחת גלולות ולא היה קונדום.. עני יודעת שזה לא בטוח וזה אבל כבר קרה
אנונימית
ויש סיבה שאת לא יכולה לשאול אותו אם הוא גמר בפנים?
ובעצם אם הוא היה גומר בחוץ, היית רואה את זה, והוא כנראה גמר כך שזה כנראה כן היה בפנים, לא ככה?
ובעצם אם הוא היה גומר בחוץ, היית רואה את זה, והוא כנראה גמר כך שזה כנראה כן היה בפנים, לא ככה?
תשאלי אותו אם הוא גמר בפנים זה קריטי. סימנים יופיעו אחרי שבועיים מינימום ובנוסף אם את בהריון את לא תקבלי מחזור.
ות ש א ל י א ו ת ו
ות ש א ל י א ו ת ו
הסימנים יכללו בעיקר כאבי בטן בבטן התחתונה (זה כמו כאבי מחזור אז זה עלול לבלבל, קשה לדעת אם זה פשוט לפני מחזור או לא) ובחילות, ואולי גם הקאות.
כמה זמן עבר? אולי את עדיין יכולה לקחת את גלולת היום שאחרי.
כמה זמן עבר? אולי את עדיין יכולה לקחת את גלולת היום שאחרי.
באותו הנושא: