17 תשובות
כן מאוד הגיוני קח מורה נהיגה מהאיזור שלך הוא כנראה לא מסתובב באיזור שלך
מורה אמור לאסוףמהבית
אבל המחיר ממש זול אולי לכן הוא לא אוסף
אבל המחיר ממש זול אולי לכן הוא לא אוסף
שואל השאלה:
עלאק ממש זול
עלאק ממש זול
אנונימי
אתה משלם לו על שיעור לא vip
אני שלמתי 285 אז תרגע
שואל השאלה:
בסדר בטח שיעור של שעתיים
בסדר בטח שיעור של שעתיים
אנונימי
לא
של שעה
של שעה
על מה 285 שקל מאיפה את
שואל השאלה:
את פרייארית או מה
את פרייארית או מה
אנונימי
הגיוני, כנראה הוא לא מלמד באזור שלך
והמחיר די זול לשיעור, המחיר בדרכ 170-180
והמחיר די זול לשיעור, המחיר בדרכ 170-180
לא
הוא היה מורה מעולה ואני שמחה שלמדתי אצלו
הוא היה מורה מעולה ואני שמחה שלמדתי אצלו
אני משלמת מאה מה זה המחירים האלה
שואל השאלה:
מאה?? רק מאה? את מהפריפריה נכון?
מאה?? רק מאה? את מהפריפריה נכון?
אנונימי
איך מאה? את כנראה גרה בצפון או דרום
קריות אח שלי משתלם לגור בתוך כור זיהום
לא מאמי להחליף מורה
גם אני מקריות ושילמתי 120 שקל לשיעור גם חברה אצל מורה אחר משלמת 130 בערך
ולשאול השאלה אם זה מפריע לך תחליף מורה יש מורים שאוספים מהבית אבל לא כולם הם לא חייבים אתה תמיד יכול לחפש מורה אחר שיאסוף ויחזיר הבית אבל סה"כ אם המורה טוב והוא גם די זול(שיעורי נהיגה זה בין 120 ל250 לשיעור רגיל של 40 דקות) אז כדי להשאר אצלו 20 דקות נסיעה זה לא כזה נורא
ולשאול השאלה אם זה מפריע לך תחליף מורה יש מורים שאוספים מהבית אבל לא כולם הם לא חייבים אתה תמיד יכול לחפש מורה אחר שיאסוף ויחזיר הבית אבל סה"כ אם המורה טוב והוא גם די זול(שיעורי נהיגה זה בין 120 ל250 לשיעור רגיל של 40 דקות) אז כדי להשאר אצלו 20 דקות נסיעה זה לא כזה נורא
אנונימית
באותו הנושא: