2 תשובות
להבין.
נטו להבין.
למה לך לעשות את זה?
למה לך לבזבז זמן על מחשבה על זה...
הפסד שלהם.. לא שלך.. לא מעוניינים? אחלה.
ככל הנראה שאת לא צריכה כאלו אנשים(אני מאמינה שזה סוג של דרך של הגורל להרחיק ממני אנשים בחיים שאני לא זקוקה להם- זה עוזר)
פשוט מפסיקים זה לא שווה את הזמן