7 תשובות
שואל השאלה:
כן כניראה עדיף להיות לבד גם ככה כל אחד והאינטרסים שלו
אנונימית
זו לא הייתה כוונתי , יש דבר טוב טיפה לקחת קצת זמן לבד אבל חברה זה דבר חשוב
אולי הסביבה עצמה לא טובה לך, אבל בד"כ להתרחק מכולם זה טעות מניסיון. אחרי זה שרוצים לחזור זה קשה.
אנונימית
אל תעשי את זה.
תקציבי שמן מסוים נגיד שבוע שאת רוצה להיות בו לבד ואחרי זה תחזרי אל תישאבי ללבד.
זה לא תורם רק עושה יותר גרוע מניסיון
היי יקרה,
ניכר מהפוסט שלך שאת עוברת משהו מטלטל כרגע..
נשמע שאת מרגישה אולי תלושה מהסביבה שלך.. כאילו את לא נמצאת במקום הטבעי שלך..
ואולי את גם מדוכאת.. אולי מרגישה בודדה.. אולי אפילו מנותקת..
נותר לי רק לדמיין כמה כל זה כבד עבורך..

יקירתי,
אשתף אותך שאני מתנדב בסה"ר - סיוע והקשבה ברשת.
יש לנו בסה"ר צ'אט אנונימי ואישי הפתוח לכל מי שרוצה.
מזמין אותך בשמחה אלינו, בצ'אט ננסה לתמוך ולעזור כמה שנוכל בקושי שאת חווה עכשיו.

שלך,
מתנדב סה"ר.
יש מקום נכון במה שאת אומאת ולפעמים צריך זמן טיפה לעבד את כל החוויות בין הטובות בין הפחות אך חשוב שהאדם בנוי כטיפוס שצריך חברה ,
דרך אגב זה נוגע בי הנושא הזה כי גם אני הרגשתי ככה והכל בסדר צריך פשוט להתגבר
תכירי אנשים חדשים