8 תשובות
ממש לא
לא מביך
שיצרחו
שום דבר לא מביך, אם הן חושבת שזה מכוער אז זה אומר שהן סתם מכוערות והן מפילות את שה על הנעליים
לא יודעת מה אצלך בבית ספר אצלי 90% מהבנות הולכות עם טבע נאות
לא
אני הולכת עם זנ
אני הולכת עם זנ
אני הולכת אבל היום גדם :(
באותו הנושא: