7 תשובות
מה לא
אצלנו כולם באים עם סנדלש וטבע
אצלנו כולם באים עם סנדלש וטבע
לדעתי זה לא יפה פשוט לא שזה מביך אבל מה שבא לך
ממש לא
לא, מלא אצלי באים
לא. הכיי יפה גם אני הולכת ככה
ממש לא כל החיים שלי אני הולכת עם טבע נאות לבית ספר
גם בחורף רק עם גרביים
זו הנעל הקבועה שלי
גם בחורף רק עם גרביים
זו הנעל הקבועה שלי
מה לא זה סטייל רצח
זה וסנדלי שורש
זה וסנדלי שורש
באותו הנושא: