8 תשובות
תאמת שגם אני
לא בריא
אנונימית
די נורא
לא בריא...
אבל טעים...
לא בריא
ממליצה לך פעם הבאה לקחת כמה בודדים
הכל בסדרר,היה טעים נכון?
לא בריא נכון אבל זה בסדרר
שואל השאלה:
אני גם ממליץ לעצמי פעם הבאה לא לאכול קופסה אבל זה לא עוזר להמליץ :)
מה אפשר לעשות?
אנונימי
שואל השאלה:
אז להמשיך לאכול כל יום קופסה?




סתם סתם אבל בפועל זה מה שקורה זה לא משפיע על המראה שלי אבל אני יודע שזה לא בריא אז באסה לי
אנונימי
עם אכלת קופסא עכשיו זה לא ישנה כלום כל עוד זאת אחת בכל חמצוץ בעקרון כזה שטוחים יש 30 קלוריות אבל בשביל לעלות קילו צריך לאכול 7000 לדעתי אז פשוט תנסי פעם הבאה לא אבל לבינתיים כבר אכלת אז אל תתחרטי אל זה הכל יהיה בסדר פשוט מחר תאכלי טיפה יותר בריא עם אוכל אפשר לפצות עם הימים הבאים בניגוד לשינה למשל אז עם ממש מפריע לך פשוט למחרת תאכלי יותר בריא