27 תשובות
חי בסטורי
אני אישה גועלית
"האף לא שלי הציצי לא שלי אבל הלב שלי"
(לא מדויק
והמשפט היחיד הנורמלי שהיא אמרה)
זה כ"כ הולך להיות בחמות
ולשאלתך היא אמרה "ינעל העולם לא רוצה"
אנונימית
טו טו טו טו טוו
זקנבוט וזקנבוט פרו מקס
שבעים פנים לסתיו
טוטוטוטוטוו
המשפט האהוב עליי
שהיא אחת הטיפשות בעולם הזה
"יופי דוחה שבת מבחינתי" "אבא שלי הוא האדם הכי חשוב לי,הוא הלך איתי פעם ראשונה לעשות ציצ*"
חיי בסטטוס של הווצאפ
אפ אחד לא יסתום לי ת פה
get a room
"אני גרושה מהגהינום"
אני סתיו קצין
אוהבת להקצין
אני דרמטית
אולי אכפתית
לובשת רק ורוד
שורדת הדחות
עונדת פפיון
אמא תביא את המיליון
"גם בתנאי שטח צריך להראות טוב"
"אבא שלי הוא החבר הכי טוב שלי. הוא הלך לעשות איתי ציצי פעם ראשונה"

נראה לי שזה ככה המשפט... אף פעם לא ראיתי את הפח הגדול
חיה בסטורי
זנקבוט
אני אדבר כמה שבא לי
חיי באילוז'
"אבא שלי היה החבר הכי טוב שלי, הוא אפילו הלך לעשות איתי צ*צ* פעם ראשונה"
"אז אני אתחיל מהתחלה"
האף שלי מזוייף , הציצים, השיער אבל מה שבלב לא
אבנרררררר
אנונימית
לא לפנות! לא לפנות!
פיפי חי בסטורי
זקנבוט פרו מקס
טו טו טו טו טו
ספיר גנבה לי את אברהם
אוי אוי אוי
"אח גדול אני שונאת אותו"
אבנר, גט אה רום, טוטוטוטוטו
אנונימי