7 תשובות
מאיפה לי
אנונימית
אולי, אני אאמין לה אם כן
היה לה תסביכים עם הגרוש שלה
היה לה תסביכים עם הגרוש שלה
אולי
שואל השאלה:
היא אמרה לה "את עברת הרבה בחיים היית אישה מוכה"
היא אמרה לה "את עברת הרבה בחיים היית אישה מוכה"
אנונימי
כן זה נכון
שואל השאלה:
היא שקרנית היא משקרת הרבה אי אפשר לדעץ אם היא שיקרה לאתי
היא שקרנית היא משקרת הרבה אי אפשר לדעץ אם היא שיקרה לאתי
אנונימי
חושבת שכן, אחרת איזו סיבה יש לה לומר את זה, אתי וסתיו חברות ובטח סתיו אמרה לה
באותו הנושא: