2 תשובות
שלהם לא הצביעו
simple as that
מסכימה ברמות.

לא הבנתי מה המסר בסוף? להתנהג ולדבר כמו מפגרת וללקק חורים כל היום ורק אז תצליחי?

רצחו לסתיו את הנשמה כל העונה
קיללו השפילו ירדו על המראה שלה
מה לא עשו? ונעזוב את זה שבלי סתיו העונה הייתה עם 0 אחוזי רייטינג. פשוט בושה! העונה הכי מכורה עד היום וכנראה שבשנים הבאות יפסיקו את השידור של התוכנית הזאת. העונה הזאת הייתה מזעזעת אפילו יותר מהעונה שעברה!
לא מגיע ליובל מעתוק בשום צורה. אני בהלם שסיימנו את העונה הזאת וסתיו לא זכתה. זה באמת שוק.