4 תשובות
שואל השאלה:
^ אני תמיד שמה קרם הגנה אבל הבעיה היא איתי כי אני מרגישה מכוערת בלי קונסילר או משהו שיסתיר את זה אבל עם הזמן זה נמרח ואני מזיעה גם
אנונימית
תשימי איפור רק עיניים ושפתיים אבל לא סומק או קונסילר או כל דבר שנוגע בפנים. תשימי קרם לחות ואז תחכי שיכנס לעור ואז קרם הגנה שתי אצבעות
לזכור שאקנה וחצקונים זה לא לתמיד
וכל האיפור הזה מגביר את האקנה והחצקונים.
אנונימית
זה עובר אל תדאגי להפסיק עם המוצרי איפור יכול מאוד לעזור לך ולזרז את האקנה להעלם