8 תשובות
זה מעולה אשרייך!!
זה סבבה
שואל השאלה:
^ברוך השם תודה רבה
אנונימית
זה סבבה
כן זה מצויין ממש
שואל השאלה:
זה מצווה?

^^וכן אני מדברת עם בורא עולם רוב היום שלי חחח הוא כל היום בראש לא יוצא בכלל
אנונימית
כן בטח