4 תשובות
דיי לבכות, תתנהגי כמו חיילת, מאוכזב מזה שאנשים כמוך אמורים להגן על המדינה שאני חי בה
אנונימי
שואל השאלה:
ואני מאוכזבת שאנשים כמוך גרים במדינה שאני מגנה עלייה תודה ענקית האנונימית, וגם אם אני חיילת זה לא אומר שאסור לי להפגע או להתלונן או לכאוב. אני לא רובוט אני בן אדם
ואני מאוכזבת שאנשים כמוך גרים במדינה שאני מגנה עלייה תודה ענקית האנונימית, וגם אם אני חיילת זה לא אומר שאסור לי להפגע או להתלונן או לכאוב. אני לא רובוט אני בן אדם
אנונימית
שואל השאלה:
ועוד הפעם תודה ענקית האנונימית ❤
ועוד הפעם תודה ענקית האנונימית ❤
אנונימית
שואל השאלה:
אמת, אבל נראלי טיפה טראומתי
אמת, אבל נראלי טיפה טראומתי
אנונימית
באותו הנושא: