9 תשובות
במשפחה המורחבת אני סוג של נחשבת ה"כבשה השחורה" אבל אני כבר רגילה אז זה סבבה לי, לא באמת כזה אכפת לי
שואל השאלה:
^^כנל
אנונימית
שואל השאלה:
זה כואב
אנונימית
לפעמים במורחבת
מכיר ורגיל. תלמדי לקבל את עצמך, את לא צריכה להיות כמו אנשים אחרים. יש לך את הייחודיות שלך וזה טוב, ואת תמצאי בעתיד אנשים שהם כמוך.
יאפ
חווה את זה בשניות אלה
כן
אנונימית
מכירה מעולה (: