6 תשובות
איזה פילוסוף ניהיליסטי אתה
אני גם ככה מה נעשה
טוב, באסה לך להרגיש ככה, אתה היחיד שנפגע מזה, מה אתה רוצה שנגיד לך...
צודק, אנשים בישראל הם ח*א ובכללי אנשים הם ח*א
אנונימית
כולם אינטרסנטים אחשלי, תהיה עם מי שטוב לך, אל תבטח באף אחד אחר, זו החלטה שלך בסופו של דבר.
תודה על המידע
באותו הנושא: