10 תשובות
לא
אנונימית
לא זה לא משנה
שואל השאלה:
למה?
אנונימי
כי זה גזעני זה לא משנה איפה
לאף אחד לא באמת אכפת פה
שואל השאלה:
אבל מילת ה n זה מילת גנאי לשחורים בארה"ב(כי אבותיהם היו עבדים לאמריקאים)

בארץ זה לא המצב עם האתיופים בגלל זה אני לא מבין למה להם מותר להגיד וללא אתיופים אסור
אנונימי
זה לא משנה אתיופים לא אתיופים זו הייתה מילת גנאי ל*שחורים* זה לא באמת ישנה לבן אדם גזען אם הוא אתיופי או אפרו אמריקאי
אם אתה לבן אין לך שום סיבה להשתמש במילה הזאת פשוט תגיד אחי או משהו
זאת הייתה מילת גנאי שהלבנים נהגו לקרוא ככה לעובדים השחורים שלהם (אתיופים או אפרו אמריקאים זה לא משנה)
אם תשתמש במילה הזאת זה יראה חוסר כבוד
קח עצה גלח תביצה