9 תשובות
כן תמיד טמרתי את זה
עדיף וומבט
כן
תלוי עם מי את משחקת, יש מתחכמים
לא כזה אבל אםשר
Zm
כן
לא.
וירוס הוא לא יצור חי.
חיות בו':
וומבט
וואלאבי
ורדית סיני
אני אישית תמיד אמרתי וומבאט
זה אחלה