5 תשובות
כן אני מרגישה לא בנוח יש לי בעיית זיעה קשה
אנונימית
אני תמיד
אם אני מזיעה אז כן
ואם תטפלי בצורה נכונה בשיער אין סיבה שלא יסתדר
אנונימית
אם השיער לא מסתדר לבד אחרי חפיפה תסדרי אותו את
כאילו תייבשי אותו עם פן או תעשי צמה או משהו ...