6 תשובות
על תעשי עם הציפורן תשאירי כאילו את האצבע ישרה שזה יהיה באמצע של האצבע ולא מלמעלה
שואל השאלה:
^ מה פומפהה לחח זה לא הזה לשירותים?
אנונימית
שואל השאלה:
^ אהה לא משנה הבנתי על מה אתה מדבר
אבל אני צא בטוחה שזה עובד ככ טוב
אנונימית
עם הכרית של האצבע או הצד של האצבע.
ראיתי בטיקטוק וזה חצי עבד לי אולי לך זה יעבוד
תמתחי ממש את העין ותסגרי אותה
או כמו מה שמישהי פה אמרה אבל נראה לי שאת יכולה גם עם הקצה של הציפורן