2 תשובות
יש נוזל לעדשות מגע
השיטה שתמיד אני מצליחה להכניס אותן לעין זה שאני מניחה אותן על אחת האצבעות ופשוט ביד השניה קצת מותחת את העין כלפי מטה ואז מסתכלת למעלה ומניחה כך יותר קל לגעת בחלק הלבן של העין (לובן) ואז להזיז את העין לצדדים למטה והעדשה כבר אמורה להיות בדיוק על העין
ולהסיר אותן מהעין יותר פשוט להזיז את העדשה לצד של העין ולתפוס אותה עם שני אצבעות לא יקרה לה כלום
מקווה שעזרתי
ולהסיר אותן מהעין יותר פשוט להזיז את העדשה לצד של העין ולתפוס אותה עם שני אצבעות לא יקרה לה כלום
מקווה שעזרתי
באותו הנושא: