3 תשובות
בימני נוסעים, בשמאלי עוקפים ואז חוזרים לימני.
לא לשכוח לאותת, אף אחד לא יכול לנחש מה תעשה :)
תמיד נוסעים בצד ימין, זה יוצא נתיבים שונים בגלל שהנהגים שמולך הצדדים הם הפוכים
נתיב השמאלי הוא נתיב עקיפה
באותו הנושא: