7 תשובות
כל שמאל זה דוחה
איכסוש 0מאלנים פויה
זה של שמאלנים
אם אתה בכביש דו סיטרי ואתה נוסע בשמאל/באמצע זאת כמעט בטוח סיטואציה שתסתיים בתאונה

אם אתה בכביש חד סיטרי עם שני נתיבים למשל ואין הרבה תנועה אפשר לנסוע גם בשמאל ולעקוף, אבל רצוי להשאר בימין
שואל השאלה:
נו בבקשה
אנונימית
שואל השאלה:
שני פסיקים
לא הבנתי כלום
אנונימית
א. רוכבי אופניים עוקפים וזה יכול להגמר רע
ב. בכביש דו סיטרי היא יכולה לעשות תאונה עם הרכב הראשון שיגיע
כי הצד השמאלי זה מהיר ואולי היא נהגה לאט
באותו הנושא: