התחברות
הרשמה
אם יש לי אוטו חברה אני לא צריך לשלם על חניה בקניונים נכון?
7 בספטמבר 2023, 17:30
כסף
חנייה
רכב
חוקים
נהיגה
2 תשובות
שואל השאלה:
היידה
אנונימי
כן
מ
מהדורה מוגבלת ביותר
באותו הנושא:
אם הייתם דופקים אוטו בחניה ( אוטו חונה בלי נהג ) הייתם משאירים פרטים שלכם או נוסעים?
אתמול עברתי טסט והיום אני צריך לשלם אגרת רישיון, יש ביטוח לאוטו אני עדיין צריך לשלם ביטוח או משהו?
אתם חושבים שבני זוג צריכים לשלם ביחד חצי חצי ולפעמים הגבר צריך לפנק את חברה שלו?
כשעושים חניה במקביל וחניה בניצב , בהתחלה איפה צריך לשים את האוטו במקביל לאוטו בכל אחד מהחניות?
תשלום של נכים בחנייה - האם נכה צריך לשלם עבור חנייה בכחול לבן?
אם אני קונה אוטו בארץ, ועובר מדינה אני צריך לקנות אוטו מחדש?
נהגי אופנוע צריכים לשלם על חניה דרך פנגו כמו מכונית?
על כל רווח כספי צריך לשלם מיסים, אבל האם על מכירת אוטו משלמים?
אם אמורים לשלם נסיעות, ואני מתחת לגיל 18 אבל מגיע עם אוטו למקום עבודה, גם על הנסיעות באוטו והחניות
מותר להחנות אוטו בחניה אדום לבן במשך שבועיים?
איך לדעת אם האוטו שלי יכנס בחניה ואני לא אדפוק אוטו אחר בגלל שהוא חנה רע?