7 תשובות
זה הדבר הכי פתטי שראיתי
ברו עצוב כי בנות לא עשו לו סטורי
אנונימי
קודם כל מזל טוב ודבר שני זה כלכך לא משנה מי מעלה לך סטורי ומי לא, העיקר שיש אנשים שאוהבים אותך ובאמת שולחים לך משהו, לא משנה המין
בעיה שלך ואל תבקש מהן גם כי זה רק יבריח אותם
תתמודד זה לא כאילו שקרוב משפחה מת
אנונימי
שואל השאלה:
אל תשפטו. חוץ מארבעה בנים שאני כן מחשיב, אף אחד שאני באמת אוהב העלה לי סטורי. לא רוצה להעליב את מי שכן העלה ואני לא מחשיב, אבל זה מבאס שהם מעלים ומברכים אותי ולא מי שאני באמת רוצה. בנות יפות זה הדבר שאני הכי אוהב מגיל 4 בערך
אנונימי
אנונימי די כבר להשפיל את עצמך מה זה היציאות האלה תתעורר כבר על החיים שלך
חח איזה מביך אתה
אנונימית