6 תשובות
לא בהכרח.
כן, או שלא.
יש כאלה שממשיכות לנסות ויש כאלה שמתבאסות ולא מעלות עוד בשבילו
אנונימית
זה תלוי..
איזה סטורים היא מעלה בדרך כלל?
אנונימית
שואל השאלה:
של עצמה והיא גם מעלה הרבה בכלווס פרינדס
אנונימי
^אז יכול להיות שהיא מנסה שמישהו יגיב או שהיא פשוט אוהבת להצטלם.. אם אתה חושב שהיא מעלה בשבילך אז תנסה להגיב, גם אם זה לא באמת בשבילך אולי יצא מזה משהו
אנונימית
בנות מעלות סטורי גם לא בשביל מישהו