6 תשובות
אתה הולך לבד? עם בית הספר? מגיע באזור שבע או שתיים?
אם תגיע מוקדם יותר תצא מוקדם יותר (כי יש פחות עומס)
אני הגעתי בשמונה עם בית הספר ואני יצאתי ב12 (שזה מוקדם נשארו שם אנשים עד חמש)
אם תגיע מוקדם יותר תצא מוקדם יותר (כי יש פחות עומס)
אני הגעתי בשמונה עם בית הספר ואני יצאתי ב12 (שזה מוקדם נשארו שם אנשים עד חמש)
שואל השאלה:
ולא עשית את הבדיקות לפני?
ולא עשית את הבדיקות לפני?
עיניים עשיתי לפני אבל שתן עשיתי באותו מקום
שואל השאלה:
הבנתי תודה
הבנתי תודה
באהבה אחי בהצלחה
המוןן זמן
באותו הנושא: