4 תשובות
תשימי את הכדור בסוף הגרון גם אם זה מרגיש טיפה לא נוח. או שתנסי לקחת לצורך העניין פסטה ולבלוע חלקים קטנים ממנה בלי ללעוס זה מה שאני עשיתי פעם ראשונה וזה ממש עוזר
בהצלחה סתם תסיימי עמוק ותבלעי כאילו אין לך כלום
יש כל מני שיטות, תנסי להתאמן על שקדי מרק. ואולי אם קשה לך לבלוע כדורים כדאי לחשוב לעבור לאמצעי מניעה אחר..
שואל השאלה:
התאמנתי על לחם. כאילו לקחתי חתיכת לחם ושמתי ממש טיפה מים ועשיתי מזה עיגול כזה והכנסתי לקצה של הלשון, לקחתי מים וגירגרתי בפה ואז בלעתי. ניסיתי ככה הרבה בפעמים ואפילו לקחתי חתיכות יותר גדולות מהכדור ואז ברגע שהייתי צריכה לבלוע את הכדור שמתי טיפה לחם כדי שאני אחשוב שבלעתי לחם כמו הנסיונות האלה שלפני והצלחתי והייתי בשוקק!
תודה לכולם
אנונימית
באותו הנושא: