4 תשובות
ברור שזה בסדר, אם יש לך כאבים נוראיים ואת חולה אז תישארי בבית
כן תשארי
חח גם אני ככה ואני חייבת לבוא כי יש לי 4 שעות מתמטיקה:(
חח גם אני ככה ואני חייבת לבוא כי יש לי 4 שעות מתמטיקה:(
להבריז זה הכי אחי
תשארי
באותו הנושא: