6 תשובות
לא ממש חא
מדברים עם אנשים, בעיקרון הכרתי משם מישהו והוא מצא חן בעיניי והכרנו ועברנו לאינסטגרם וניתקנו קשר, שמעי אומיגל זה אתר של חרmנים וסוט'ם
את לא תכירי שם זוגיות זה סתם לכיף שם ויש שם גם מלא מטרידנים פעם אחת מישהו הראה לנו את הזין שלו באמצע הכיתה
שואל השאלה:
יצא מזה זוגיות?
יצא מזה זוגיות?
אנונימית
מפיגים את השיעמטם
שואל השאלה:
אה אוי
אה אוי
אנונימית
באותו הנושא: