2 תשובות
בדיוק מה שאני חושבת גם!
אני וידיד שלי היינו באומיגל כל אחד בטלפון שלו ולו יצא יותר בנות מאשר בנים ולי יצא יותר בנים מאשר בנות אני
אנונימית
באותו הנושא: