2 תשובות
בדיוק מה שאני חושבת גם!
אני וידיד שלי היינו באומיגל כל אחד בטלפון שלו ולו יצא יותר בנות מאשר בנים ולי יצא יותר בנים מאשר בנות אני
אנונימית