6 תשובות
שואל השאלה:
שמה מלא גם קרם תינוקות ועוד קרם זה עוזר רק חנייה שאני שמה ואחרי שנייה שוב אני בקושי יכולה להזיז את הפנים
שמה מלא גם קרם תינוקות ועוד קרם זה עוזר רק חנייה שאני שמה ואחרי שנייה שוב אני בקושי יכולה להזיז את הפנים
שואל השאלה:
אבל אני נטלתי חצי שנה ולא קרה לי כלום רק עכשיו והפסקתי איתו בכלל לפני 4 ימים
אבל אני נטלתי חצי שנה ולא קרה לי כלום רק עכשיו והפסקתי איתו בכלל לפני 4 ימים
זה היה לי גם קילופים בעור ברמה מפחידה ואני לא משתמשת בריקוטן, לכי לרופא עור הוא יעזור לך עם זה
כנראה הכדור משפיע עליך בצורה ממש חזקה, תנסי אולי להתייעץ עם הרופא שלך
נ.ב, הפחדת אותי רצח כי גם אני צריך לקחת בקרוב
נ.ב, הפחדת אותי רצח כי גם אני צריך לקחת בקרוב
זה תופעות הלוואי של הרואקוטן
תשימי על זה הרבה קרמים שעוזרים לקילופי8 ותוך כמה ימים לא יהיה הרבה
באותו הנושא: