5 תשובות
אולי עדיין היו לי רגשות כלפיו אבל הוא לא שווה שאני גם אלחם עליו
לא, הייתי מתחילה לשנוא אותו.
לשקר זה הדבר הכי נורא שאפשר לעשות...
אנונימית
אם הייתי ממש אוהבת אותו, הייתי ממשיכה בטח להרגיש אליו משהו אחרי זה, אבל לא הייתי נלחמת עליו..
אנונימית
הייתי נעלבת, עדיין היו נשארים רגשות, אבל הייתי חושבת שהוא מגעיל, הייתי מנסה לדבר איתו ולשאול למה.. מסקרנות, אולי הייתי מקווה לחזור אליו אבל לא הייתי עושה עם זה כלום.
רחל
מצחיק ששאת שואלת אני בדיוק אחרי מצב כזה..
אז נפגעתי והמשכתי לאהוב עד שהבנתי שלבכות לא יעזור ואין בשביל מה להלחם עליו אם הוא משחק בכל אחת..
באותו הנושא: