6 תשובות
מביך מאןד
שואל השאלה:
בשבילה? שכאילו היא אמרה את זה?
בשבילה? שכאילו היא אמרה את זה?
אנונימית
היא אמרה את זה ברצינות ?
אוקיי יופי שאת טבעית אבל למה את צריכה לציין את זה
אוקיי יופי שאת טבעית אבל למה את צריכה לציין את זה
שואל השאלה:
ניסיתי גם להבין, יכול להיות שמתי שהיא רואה מישהי שמטפחת את עצמה ודואגת לעצמה שתיראה טוב, היא מרגישה את הצורך להגיד שהיא טבעית כדי שהיא תרגיש טוב עם עצמה, אבל זה רק מראה על חוסר ביטחון כי אם היא הייתה שלמה עם עצמה היא לא הייתה מרגישה את הצורך כי אם היא חושבת שהיא יפה למה היא צריכה להגיד "אני טבעית" שהיא רואה מישהי שמה שפתון?
ניסיתי גם להבין, יכול להיות שמתי שהיא רואה מישהי שמטפחת את עצמה ודואגת לעצמה שתיראה טוב, היא מרגישה את הצורך להגיד שהיא טבעית כדי שהיא תרגיש טוב עם עצמה, אבל זה רק מראה על חוסר ביטחון כי אם היא הייתה שלמה עם עצמה היא לא הייתה מרגישה את הצורך כי אם היא חושבת שהיא יפה למה היא צריכה להגיד "אני טבעית" שהיא רואה מישהי שמה שפתון?
אנונימית
כן בשבילה
שואל השאלה:
איך מתחנפת? להתחנף זה להחמיא לבן אדם מלא כדי שהוא יאהב אותך
איך מתחנפת? להתחנף זה להחמיא לבן אדם מלא כדי שהוא יאהב אותך
אנונימית
באותו הנושא: