מישהו מוכן להסביר לי למה שורף לאחמשית בעבודה לראות אותי יושבת חמש דקות?
שאין לקוחות אין עבודה ,מה אני יכולה לעשות ,אני לא יכולה לצאת לבחוץ ולמשוך אליי לקוחות . וזה משהו שנמשך מקסימום רבע שעה ,זה לא שתראו אותי יושבת על הכיסא כל המשמרת זה מקום ענקי ותציד יש מצב כזה שרגע אחד אין בכלל אנשים ואחרי חמש דקות המקום מפוצץ
וקוצור האחמשית היא כולה עובדת שם כמוני,משלמים לה את המשכורת כמוני לי לא אכפת איך היא עובדת ,מה כואב לך מה אני עושה ?