7 תשובות
לא
אם יש למה אז כן ברור
לפעמים אבל זה הדדי נגיד שיש לי תקופות בלי חברים אני מנצלת מישהו והוא מנצל אותי גם בישביל חברים
כן לפעמים
לא מנצלים אותי
לא
אם יצא לי אז כנראה זה הדדי
אם יצא לי אז כנראה זה הדדי
אשמח שבחורה תנצל אותי
באותו הנושא: