19 תשובות
כי אני עצלנית
אנונימית
שואל השאלה:
תמיד יש משהו לעשות
דרך אגב אני לא שופטת אף אחד
לפחות לא יותר ממה שאני שופטת את עצמי
תמיד יש משהו לעשות
דרך אגב אני לא שופטת אף אחד
לפחות לא יותר ממה שאני שופטת את עצמי
אנונימית
כי מה כבר אפשר לעשות כל יום כל היום בבית בעצמנו מבלי להשתגע ולהשתעמם
אדם צריך מנוחה בכמות מסוימת ביום כדי להגביר את התפוקה... הבעיה שיש אנשים שרק עושים הפסקה מכל החיים שלהם
יש הרבה דברים שאי אפשר לעשות
במצב הזה עם הקורונה
במצב הזה עם הקורונה
שואל השאלה:
כל הדברים שאפשר לעשות:
-ללמוד
-לנגן
-לצייר
-להתאמן
-לרקוד
-לבשל
-ללמוד שפה
לכתוב
לאפות
אולי עוד מעט אני אזכר בעוד
כל הדברים שאפשר לעשות:
-ללמוד
-לנגן
-לצייר
-להתאמן
-לרקוד
-לבשל
-ללמוד שפה
לכתוב
לאפות
אולי עוד מעט אני אזכר בעוד
אנונימית
תמיד יש לי משהו לעשות, אבל זה לא מציאותי לנצל כל שנייה ביום.. בייחוד עכשיו זה עוד יותר קשה, אין מוטיבציה לכלום והרבה יותר קל פשוט לישון כל היום, וזה בסדר. גם ימים פחות טובים ולא פרודקטיבים זה בסדר. אנחנו בני אדם זה אנושי שאין תמיד כוח לעשות דברים כל היום.
שואל השאלה:
אני מרגישה אשמה שאני ככה עצלנית אם להגיד את האמת
נגיד היום אני בקושי עשיתי משהו מועיל
אני מרגישה אשמה שאני ככה עצלנית אם להגיד את האמת
נגיד היום אני בקושי עשיתי משהו מועיל
אנונימית
גם אני. לא עשיתי היום כלום ואני מרגישה חרא
ניצול זמן בשבילי, זה לנצל את הזמן בשביל לנוח. אני אישית הכי אוהבת לנוח, אז רוב הזמן אני עושה את זה. לפעמים אני גם מציירת וזה אבל בדרך כלל אני מעדיפה לעשות כלום בפיתה ולהירגע.
הרבה מהחברות שלי הן כמוך. לא מבינות איך אני יכולה לנוח כשיש מלא דברים לעשות והן מרגישות מתוסכלות אם יש להן יום לא מנוצל. ואני הרבה פעמים לא מבינה איך אפשר לעשות דברים כל היום כשאפשר שלא.
הרבה מהחברות שלי הן כמוך. לא מבינות איך אני יכולה לנוח כשיש מלא דברים לעשות והן מרגישות מתוסכלות אם יש להן יום לא מנוצל. ואני הרבה פעמים לא מבינה איך אפשר לעשות דברים כל היום כשאפשר שלא.
שואל השאלה:
גם אני פעם הייתי כמוך. הייתי יכולה לשבת שעות ולהירגע
אבל עכשיו יש לי עבודות להגיש, משפחה שצריכה את העזרה שלי, חדר לסדר, ארון שצריך לסדר, כביסה לתלות/להוריד/לקפל.
יש תחביבים להשקיע בהם: כתיבה, ציור, גיטרה, ללמוד שפות, סתם ללמוד.
הלוואי שהייתי יכולה לנוח ובאמת ליהנות אבל אני מרגישה שאין לי בכלל את הזכות הזאת כשיש כל כך הרבה דברים לעשות.
גם אני פעם הייתי כמוך. הייתי יכולה לשבת שעות ולהירגע
אבל עכשיו יש לי עבודות להגיש, משפחה שצריכה את העזרה שלי, חדר לסדר, ארון שצריך לסדר, כביסה לתלות/להוריד/לקפל.
יש תחביבים להשקיע בהם: כתיבה, ציור, גיטרה, ללמוד שפות, סתם ללמוד.
הלוואי שהייתי יכולה לנוח ובאמת ליהנות אבל אני מרגישה שאין לי בכלל את הזכות הזאת כשיש כל כך הרבה דברים לעשות.
אנונימית
אולי תקחי לך יום אחד, רק יום אחד שבו תעשי כלום. אל תחשבי על מה שיש לך לעשות, אל תהיי בלחץ. פשוט יום אחד של לקחת הפסקה. יום אחר כך תתפני למטלות ואולי גם תרגישי יותר רגועה כשאת עושה אותן אחרי ההפסקה.
שואל השאלה:
תאמיני לי שניסיתי את זה והתחרפנתי
בשבילי אפילו אם עכשיו הקשבתי לשיר אחד ביוטיוב ורקדתי אז בזבזתי זמן
אז יום שלם?
גם אני חושבת שבשלב מסוים באמת אין את הפריווילגיה הזאת או שזה סתם אני מעמיסה על עצמי
אני עדיין מרגישה שאני לא עושה מספיק
תאמיני לי שניסיתי את זה והתחרפנתי
בשבילי אפילו אם עכשיו הקשבתי לשיר אחד ביוטיוב ורקדתי אז בזבזתי זמן
אז יום שלם?
גם אני חושבת שבשלב מסוים באמת אין את הפריווילגיה הזאת או שזה סתם אני מעמיסה על עצמי
אני עדיין מרגישה שאני לא עושה מספיק
אנונימית
אה וואו, זה באמת מוגזם.
אולי תתחילי בקטן? שעה, אחר כך שלוש שעות, ואז יום שלם או משהו כזה. אפילו את לא חייבת לעשות כלום, את יכולה לעשות רק את התחביבים שלך, בלי כל המטלות.
אולי תתחילי בקטן? שעה, אחר כך שלוש שעות, ואז יום שלם או משהו כזה. אפילו את לא חייבת לעשות כלום, את יכולה לעשות רק את התחביבים שלך, בלי כל המטלות.
שואל השאלה:
גם התחביבים שלי הם כמו מטלות
עכשיו כשאני חושבת על זה הפעמים היחידות שבהן אני מרשה לעצמי לנוח הן כשאני הולכת לטיפול
גם התחביבים שלי הם כמו מטלות
עכשיו כשאני חושבת על זה הפעמים היחידות שבהן אני מרשה לעצמי לנוח הן כשאני הולכת לטיפול
אנונימית
אין לך שום תחביב שהוא כמו מנוחה? אולי תראי סידרה בנטפליקס או משהו ואת תמיד יכולה למצוא תחביבים חדשים שהם הרבה יותר מרגיעים.
כשאני עושה כלום, אני בדרך כלל מדמיינת. ממציאה עולם שלם, חחח אולי זה קצת מוזר אבל זה סופר מרגיע וזה גם די כיף להתנתק מהכל. אולי תנסי את זה
כשאני עושה כלום, אני בדרך כלל מדמיינת. ממציאה עולם שלם, חחח אולי זה קצת מוזר אבל זה סופר מרגיע וזה גם די כיף להתנתק מהכל. אולי תנסי את זה
מי שמדבר את בסטיפס
שואל השאלה:
אני רוצה לעשות את זה אבל תמיד יש לי מחשבות כאלה:
"אני צריכה להכין עבודה ב-x
למה לא לסדר את החדר
למה לא ללכת לחברה?
למה לא לעזור לאחותי עם הילדים?
למה לא לתלות כביסה?
למה לא ללמוד צרפתית?
למה לא לנגן בגיטרה?
אני יודעת שזה מוגזם אבל זה ככה
אני רוצה לעשות את זה אבל תמיד יש לי מחשבות כאלה:
"אני צריכה להכין עבודה ב-x
למה לא לסדר את החדר
למה לא ללכת לחברה?
למה לא לעזור לאחותי עם הילדים?
למה לא לתלות כביסה?
למה לא ללמוד צרפתית?
למה לא לנגן בגיטרה?
אני יודעת שזה מוגזם אבל זה ככה
אנונימית
אני ממש ממש רוצה לעזור לך, זה נראה לי קשוח שאי אפשר לנוח אפילו לשניה אבל אין לי מושג איך. אני אנסה למצוא פיתרון❤
בנתיים, נראה לי שהכי כדאי זה לנסות, גם אם את מרגישה רע תוך כדי שאת לא מנצלת את הזמן, אין מצב שההרגשה תמשך לכל כך הרבה זמן
בנתיים, נראה לי שהכי כדאי זה לנסות, גם אם את מרגישה רע תוך כדי שאת לא מנצלת את הזמן, אין מצב שההרגשה תמשך לכל כך הרבה זמן