התחברות
הרשמה
אני שנתון 2005 וביב ומתלבטת אם ללכת למכינה חצי שנתית או שנתית מלאה.
אם אני אלך לשנתית מלאה אז השנתון שאני אתגייס איתו יהיה קטן ממני בשנה פלוס וזה מבאס. ואם אני אלך לחצי שנתית אני אתבאס שנגמר מהר
3 בספטמבר 2023, 18:04
מכינה קדם צבאית
גיוס
2005
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אני דתייה ומתלבטת עם לעשות לפני צבא , מדרשה או מכינה או ישר להתגייס ?
יש לי פטור, ללכת למכינה וישר לעבוד או ללכת למכינה ואז לשירות לאומי/צבא או ללכת ישר לעבוד ולא ללכת בכלל למכינה או
כדאי לי ללכת עם חולצה שרשום עלייה "ביבי מנגליהו" ותמונה של ביבי בדמות מנגלה?
אנשיםם אני רוצה ללכת היום לים ומתלבטת לאיזה ללכת!! תאיו או הסלע??
ללכת למכינה ללמוד קורס מזכירות רפואית או שזה ביזבוז זמן?
במקום ללכת למכינה קדם צבאית אפשרי פשוט ללכת לאקדמיה?
עדיף ללכת למכינה שנחשבת לא כל כך טוה שמעכבת לי את הגיוס או עדיף ללכת ישר לצבא אבל עם הנתונים נמוכים יחסית ?
למכינה כל אחד יכול ללכת או רק למי שיצא נתונים גבוהים בצו ראשון?
שווה לי ללכת למכינה קדם צבאית אם אני אהיה ג'ובניקית?
אני יוצאת מחר למסיבה ומתלבטת אם בבוקר ללכת לבית ספר?
אני עייפה ומתלבטת אם ללכת לנוח קצת או למשוך את עצמי עד הלילה, מה אומרים?