התחברות הרשמה

למכינה כל אחד יכול ללכת או רק למי שיצא נתונים גבוהים בצו ראשון?

16 בינואר 2021, 12:23
גיוסחייליםנתוניםבדיקותצו ראשון    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
יש לי פטור, ללכת למכינה וישר לעבוד או ללכת למכינה ואז לשירות לאומי/צבא או ללכת ישר לעבוד ולא ללכת בכלל למכינה או
ללכת למכינה ללמוד קורס מזכירות רפואית או שזה ביזבוז זמן?
במקום ללכת למכינה קדם צבאית אפשרי פשוט ללכת לאקדמיה?
שווה לי ללכת למכינה קדם צבאית אם אני אהיה ג'ובניקית?
אני מכינה תפוחי אדמה בתנור ואף פעם לא הכנתי איך אני יכולה לתבל שיצא טעים?
כדאי ללכת למכינה קדם צבאית?
למה ללכת למכינה ולא ישר לצבא בבקשה רק כאלה שכבר בשלב הזה תודה
מישהו יודע אם יש לי פטור מצהל אני עדיין יכול ללכת למכינה?
אני נורא רוצה ללכת למכינה קדם צבאית הבעיה ש
כדאי ללכת למכינה? ולמה?
אם אני הולכת למכינה קדצ אני עדיין צריכה ללכת למיונים השנה של הצבא?