3 תשובות
אם אני לא טועה אני זוכרת ששמעתי שבגלל האוכלוסייה שם ממש מחניק
יותר חם מפה
זאת מדינה מדברית ממש
אבל בחורף יותר בסדר
זאת מדינה מדברית ממש
אבל בחורף יותר בסדר
הייתי בתקופה שהיה חםם ממש
אנונימית
באותו הנושא: