15 תשובות
איזה ערבייה מחיפה והיא נידונה למוות בגלל סחר של חצי קילו סמים
ותכלס מגיע לה היא לא רצתה להכניס חיילים לחנות שלה או משהו כזה לפי מה שהבנתי
אנונימית
אנונימית, לאף אחד לא מגיע למות בגלל שהוא ערבי. היא ישראלית איפה הרעות והאחדות שלנו?
אנונימי
היא עשתה משהו שאסור שתישא בהשלכות
אנונימית
אנונימית, אי אפשר לעצום עיניים. וגם מי את שתשפטי? גם אם עשתה טעות היא חלק מאיתנו
אנונימי
היא הדגישה שהיא ישראלית אבל בתכלס סתם פלסטינית שהדגישה שהיא מישראל בשביל שיעזרו לה
באיזה עולם ישראלי לא יכניס חיילים לבית קפה שלו
ותכלס גם אם ירצחו אותה לא כזה מזיז לי שיהיה להם בכיף
אנונימית
אני לא מבינה אתכם היא סתם ערבייה פלסטינית שברגע האמת ידעה להגיד שהיא מישראל
בטח שזה מגיע לה
ואגב אני אנונימית אחרת
אנונימית
אנונימית היא לא סתם ערבייה היא ישראלית, לפני כמה ימים שוטר ערבי הקריב את חייו למען אזרחי המדינה החפים מפשע בפיגוע בבני ברק, הוא פחות ישראלי בגלל שהוא ערבי? קשה להבין שזה לא עניין של יהודים ולא יהודים? אנחנו חברה ישראלית מאוחדת שחייבת להילחם על כל אחד מאיתנו
פידא כיואן, מצאו אצלה חצי קילו קוק
אגב זה לא משנה אם היא ישראלית או פלסטינית, ישראל יכולה לנסות לעזור במצב הזה
שוב, זה לא משנה, לישראל יש קשר עם האמירויות
והפעם האחרונה שישראל הביאה אנשים שנתפסו עם סמים היתה לפני שנתיים במקרה של נעמה יששכר
stfux כן ישראלית והיא אזרחית ומגיע לה שהמדינה שלה תציל אותה.
חוץ מזה לישראל אסור להיות אחראית רק כשזה נוח לה יש לה אחריות כלפי האזרחים שלה כל הזמן
מה אתם חושבים שהערבים היו עושים את זה בשבילכם אם זה היה קורה? אז לא ממש לא
החברה הישראלית מעולם לא הייתה מאוחדת
אנונימית
גם אם לא זה לא אומר שאנחנו צריכים להתנהג מגעיל
למה לא בעצם? זה לא שהיא חפה מפשע אז...
אנונימית
אם למדת אזרחות, תדעי שאסור לשלול זכויות שלא קשורות לביצוע הפשע. ככה שעל לא להכניס חיילים לחנות היא אמורה לשלם קנס, לא עונש מוות. ועל הרוק היא אמורה לשבת בכלא, אבל לא למות.