5 תשובות
אי אפשר לקבל פרח לתשובה אם אתה עונה אנונימי כאילו? יואו לא ידעתי את זה
אני עושה ככה כי אני לא מעוניין שהתשובה שלי תישמר בפרחים ואנשים שעושים לי סטוקינג יראו מה עניתי.
שואל השאלה:
יואו בגללך שאלתי תשאלה הזאת אני מת
אנונימי
תארתי לעצמי חחח