3 תשובות
גם אני בול
גם אני זרקתי הכל אבל אל תדאג יחזרו על החומר
כיתה ט' זאת לא כיתה מלחיצה.
מבחינה חברתית צריך פשוט לשמור על קשרים עם חברים טובים, ולימודית כמו בשאר הכיתית-
להקשיב ובמיוחד מתמטיקה ואנגלית.
ינסו להלחיץ אתכם הרבה ולהגיד שתכף תיכון ולהכניס אתכם לפאניקה (או שזה רק אצלנו..)
לא צריך להילחץ.
פשוט לזרום עם הכיתה והוייב, לצאת לטיולים ולנצל כל שניה
מבחינה חברתית צריך פשוט לשמור על קשרים עם חברים טובים, ולימודית כמו בשאר הכיתית-
להקשיב ובמיוחד מתמטיקה ואנגלית.
ינסו להלחיץ אתכם הרבה ולהגיד שתכף תיכון ולהכניס אתכם לפאניקה (או שזה רק אצלנו..)
לא צריך להילחץ.
פשוט לזרום עם הכיתה והוייב, לצאת לטיולים ולנצל כל שניה
באותו הנושא: