5 תשובות
נראלי אם תלכי לישון בתשע את תקומי באמצע הלילה או לפחות אצלי זה ככה נראלי שתשע עשר כזה
היית צריכה לקום היום מוקדם, ותעשי הים הרבה יחסית פעילות, שתגיעי למיטה בערב גמורה
יותר מתשע ותנסי ללכת לאנשהו עם חברות או פשוט לאנשהו כי אם תהיי בבית את תרדמי עוד כמה שעות
שואל השאלה:
באיזו שעה אני צריכה ללכת לישון?
תנסי להישאר ערה כל היום ולהירדם מוקדם
באותו הנושא: