7 תשובות
כן, זה יסתדר לך
לא נראה לי שזה עובד ככה
שואל השאלה:
למה? קמה ב11 ואז נרדמת מוקדם יותר כי הלכתי לישון מאוחר
למה? קמה ב11 ואז נרדמת מוקדם יותר כי הלכתי לישון מאוחר
אנונימית
כן. תקומי מוקדם תלכי לישון מוקדם
כן
לא, יום אחד לקום בשעה 11 (שזה גם לא מוקדם בכלל) זה לא ישנה כלום רק אם תתמידי, גם את ישנה בשלוש ארבעים זה לא ישנה כלום
באותו הנושא: