3 תשובות
לא ממש לא מביך
רק עלית השנה לתיכון וזה בסדר את תכירי חברות אף אחד לא יצחק ולא מביך
רק עלית השנה לתיכון וזה בסדר את תכירי חברות אף אחד לא יצחק ולא מביך
שואל השאלה:
אבל זה מביך להגיד שאין לי חברים
אבל זה מביך להגיד שאין לי חברים
אנונימית
תעברי אם את חושבת שהבנות נחמדות ואם יישאלו תגידי את האמת
באותו הנושא: