3 תשובות
לא ממש לא מביך
רק עלית השנה לתיכון וזה בסדר את תכירי חברות אף אחד לא יצחק ולא מביך
שואל השאלה:
אבל זה מביך להגיד שאין לי חברים
אנונימית
תעברי אם את חושבת שהבנות נחמדות ואם יישאלו תגידי את האמת