20 תשובות
לא נורא את תמיד יכולה להשתפר וזה רק כיתה ז
היי היי תרגעי, תנשמי, זה רק מבחן אחד.
לא קרה כלום, הכל בסדר, למבחן הבא תשקיעי יותר
את לא צריכה לבכות בכלל זה. זה לא אומר כלום!
אחותי כיתה ז תוציאי נכשלים כאוות נפשך. גם ככה זה לא כיתה קריטית. תתפרעי
שואל השאלה:
נראלי אני אחביא את המבחן ולא אראה להורים אבל הם כבר יגלו את זה במשוב אוף
אנונימית
מה זה להב?
ואגב זה לא המבחן היחיד שיהיה לך השנה ואני בטוחה שתצליחי להשתפר
^אין יחידות בכיתה ז
שואל השאלה:
להב זה מצוינות של מתמטיקה..
אנונימית
להב זה מצויינות במתמטיקה ^
שואל השאלה:
זה כאילו מעל הקבצה אלף זה הרמה הכי גבוה..
אנונימית
שואל השאלה:
לא
אנונימית
שואל השאלה:
לזרוק את המבחן או מה לעשות?
אנונימית
שואל השאלה:
ואם זה היה בוחן אז בתעודה רשום שם 45 בבוחן?
אנונימית
אל תזרקי ,
ממליצה לך להסתכל על הטעויות שלך להבא .
שואל השאלה:
נראלי אני אחביא את המבחן בשביל שההורים שלי לא יראו אותו..
אנונימית
אל תדאגי זה לא כזה משפיע יש עוד דרכים להעלות את הציון בתעודה ואני חושבת שאת יכולה לעשות מועד ב
לא נורא
זה כולה מבחן ואת רק בכיתה ז תנסי להבין איפה טעית ותלמדי לפעם הבאה
תקשיב אין לך ממה לבכות אנשים טועים וזה לגיטימי לגמריי תעבור על המבחן שלך תראה במה טעית ואם בסוף אתה מבין תטעות תדע לפעם הבאה , אתה יכול גם לבקש מבחן חוזר אני בטוחה שיסכימו לך
או שאת בכלל בת בכל מקרה כן הבנת אותי
אל תבכיי , הכל יהיה בסדר !
זה רק מספר , זה לא אומר עליך כלום. הציון של המבחן לא מודד את היכולות / כישורים שלך.
תלמדי מהטעויות ותצליחי !
לכיתה ז יש השפעה מזערית על הבגרות אם בכלל, תתרגלי כבר מעכשיו למבחן הבא